به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری لرستان و فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد

امام جمعه بروجرد و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد، در پیامی مشترک از مردم مؤمن و انقلابی این شهرستان برای حضور حماسی و دشمن‌شکن آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در این پیام آمده است: "یوم‌الله ۲۲ بهمن تجلی اراده الهی و خروش ملت ایران علیه استکبار و استبداد است؛ روزی که ملت بزرگ ایران با رهبری امام خمینی(ره) و با اتکاء به ایمان و وحدت، نظام طاغوت را سرنگون کرد و پرچم استقلال و مردم‌سالاری دینی را برافراشت.

با توجه به شرایط حساس منطقه، تشدید توطئه‌های جبهه استکبار، جنگ ترکیبی و شناختی و عملیات روانی دشمنان؛ حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، پاسخی کوبنده و قاطع به دشمنانی است که خیال خام تضعیف جمهوری اسلامی ایران را در سر می‌پرورانند.

ملت ایران بارها ثابت کرده که در بزنگاه های تاریخی، همه نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده اند و امروز نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه‌ای برای نمایش قدرت، وحدت ملی و اقتدار بازدارنده ایران اسلامی خواهد بود. اینک با دعوت از اقشار مختلف مردم، به‌ویژه جوانان انقلابی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نخبگان، فرهنگیان و بازاریان، و با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید بیعتی مجدد با امام راحل(ره)، شهدای والامقام و مقام معظم رهبری و اعلام وفاداری ملت ایران به استقلال، عزت و اقتدار کشور است.

سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد

قدرت اله ولدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد

b_300_0_16777215_00_images_photo24053438985.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید