معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد: رفع مشکلات مردم از وظایف اصلی مدیران است.

دکتر مجید منعمی عصر سه شنبه در جلسه تعیین تکلیف چندین پروژه عمرانی و زیر ساختی شهرستان که با حضور عباس گودرزی نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس و مدیران کل جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی در فرمانداری بروجرد برگزار شد افزود: #دولت_مردمی سیزدهم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم انجام می دهد و در این راستا از همه امکانات و تجهیزات جهت تکمیل پروژه های در دست اقدام بهره خواهد برد.

وی بیان کرد: شهرستان بروجرد با توجه به اینکه بازار فروش محصولات کشاورزی و دامی در منطقه است و از شهرها و استان های همجوار برای خرید و فروش دام به این شهرستان مراجعه می کنند، ضروری است مشکلات احداث شهرک دام رفع شود.

دکتر منعمی افزود: رفع مشکلات تعاونی مسکن ارتش و کوی نیروی انتظامی نیز توسط اداره راه و شهرسازی ضروری است تا شهروندان گرامی از خدمات دولت در شهرستان بهره ببرند.

فرماندار بروجرد گفت: با توجه به جمعیت بالای مسکن مهر، احداث مسجد در این منطقه ضرورت داشته و اقدامات لازم برای آغاز پروژه در دستور کار بگیرد.

جلسه امروز به منظور پیگیری و رفع مشکلات پروژه ساماندهی #شهرک_مشاغل_آلاینده، ارائه خدمات شهری به ساکنین #کوی_ارتش، رفع مشکلات #کوی_نیروی_انتظامی، ساخت #مسجد_مسکن_مهر و پروژه #شهرک_دام بروجرد برگزار گردید که با حضور مدیران کل جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی مصوباتی جهت تسریع در اتمام پروژه ها و رفع مشکلات با حضور همه اعضا به تصویب رسید.

b_300_0_16777215_00_images_03-02_09-02_83ee3747-5b6f-4b43-8b0b-00e7c08e2901.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید